Steam

Star Citizen, 350 Milyon Dolar Kitlesel Fonlamaya Ulaştı

Cloud Imperium Games tarafından geliştirilen Star Citizen projesi kıymetli bir kitlesel fonlama barajını daha aştı. Son olarak Star Citizen oyununun bugüne kadar 3 milyondan fazla destekçiden toplamda 350 milyon dolarlık takviye aldığı duyuruldu. Geliştirme sürecindeki uzay ticareti ve savaşı simülasyonunun Haziran 2020’de 300 milyon dolar barajını geçtiğinin ve yalnızca 9 ayda 50 milyon dolar daha takviye aldığının altını çizelim.

9 aylık süreçte oyun 3.10, 3.11 ve 3.12 olmak üzere üç büyük alfa güncellemesi daha geçirdi. Bu alfalar ile yeni atmosferik uçuş modeli, gezegen görsellerinde daha fazla yükseltme, envanter ve depolama sistemi revizyonunun yanı sıra G kuvvetleri ve karakterler üzerindeki hava durumu ögeleri için fizikî tepkiler üzere özellikler getirildi. En son güncelleme ise birinci sunucu çapında dinamik aktifliği ve birçok eklenti ortasında elde tutulan bir alımlı ışını sunmuştu.

Öbür taraftan, geciken öykü kısmı Squadron 42 halka gösterilemedi ve hatta planlanan beta pencereleri de kaçırıldı. Cloud Imperium Games, 2020 sonlarında yıldızlarla dolu öykünün oynanışını halka açık bir biçimde sergilememeye karar verdiklerini açıkladı. Hatta stüdyonun kurucusu Chris Roberts, kıssa kısmını istenen kalitede bitirmek için gereken kalan mühlete emin olana kadar daha fazla sürüm penceresinin açıklanmayacağını söyledi.

2021 yılının birinci büyük güncellemesi olacak Alpha 3.13’ün yakın vakitte destekçilere sunulması bekleniyor. Star Citizen Progress Tracker üzerinden oyunun geliştirme sürecini takip edebilirsiniz.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı