Haberler

Discord Botları Nasıl Kullanılır? En İyi 8 Discord Botu

Oyuncuların arkadaşlarıyla sesli iletişime geçmek için en sık kullandığı program kesinlikle Discord diyebiliriz. Program içerisinde sunucuların kolayca kurulabilmesi, sunucular dışında kişiler arası veya grup aramaları yapılabilmesi ve özel mesaj özellikleriyle Discord, diğer sesli iletişim platformları arasında en popüleri olmayı başardı.

Siz de arkadaşlarınızla sesli iletişime geçmek için küçük, veya büyük bir sosyal mecra topluluğunu bir araya getirmek için geniş çaplı bir Discord sunucusu kuruyorsanız Discord’un size sunduğu çok güzel bir özellik var: Discord botları. Discord botları sunucudaki toplulukların eline birçok kullanışlı araç veriyor. Gelin bu botları nasıl kuracağınızı anlatmadan önce Discord botları nedir onu anlatalım.

Discord botu nedir?

Discord programına yeni olan kullanıcılar botların ne olduğunu ve nasıl çalıştığını tam olarak bilmeyebilir. Discord botları oldukça yaygın olduğu için Discord kullanıcıları tarafından illa ki bir kere karşılaşılmış olması da mümkündür. Discord botları, en temelde birer kullanıcı diyebiliriz. Ancak sahteler. Bu sahte kullanıcılara komutlar vererek çeşitli şeyler yapabiliyorsunuz.

Her ne kadar Discord botları en çok sunucularda müzik çalmak için kullanılsa da bunun dışında da fonksiyonları bulunan birçok bot mevcut. Örneğin bir bot sayesinde sunucuda Pokemon avı yapabilirsiniz veya başka bir bot sayesinde sunucudaki insanlara seviye ve XP sistemi getirebilirsiniz.

Discord botları nasıl kurulur?

  • Adım #1: Discord’a buradan tarayıcı girişi yapın.
  • Adım #2: Buradan top.gg adresine gidip eklemek istediğiniz botu seçin.
  • Adım #3: ‘Invite’ veya ‘Add to Discord’ tuşuna basarak Discord botunu sunucunuza davet eden pencereye yönlendirin.
  • Adım #4: Botu eklemek istediğiniz sunucuyu seçip yetkilendirin.
  • Adım #5: Discord sunucunuza girin.ğ
  • Adım #6: Botun komutlarından birini yazın ve çalışıp çalışmadığını kontrol edin.

Aslına bakarsanız Discord sunucunuza bot eklemek oldukça kolay bir işlem. Tek yapmanız gereken tüm Discord botlarını bulabileceğiniz top.gg internet sitesine gitmek ve buradan işinize yarayan botu seçmek. Botlara dair hiçbir bilginiz yoksa merak etmeyin, birazdan en iyi ve en kullanışlı Discord botları listesini de sizlere vereceğiz.

En iyi Discord botları:

  • MEE6
  • Pokecord
  • MC-AT
  • Invite Manager
  • Dank Memer
  • Cafe Discord
  • Epic RPG
  • Translator

MEE6

Listemizin başında tabii ki dünyanın en popüler Discord botu MEE6 yer alıyor. Adını Rick&Morty dizisindeki Mr. Meeseeks karakterinden alan bu bot, sunucu üzerinde çok fazla şey yapmanıza yarıyor. Örneğin kendi kodlarınızı oluşturabilir, sunucudaki insanlara seviye ve XP sistemi uygulayabilir, internet üzerinden bir şey araştırabilir, sunucudaki kanallarda müzik açabilir ve kanaldaki sesi kaydedebilirsiniz. MEE6 botunu Discord sunucunuza buradan ekleyebilirsiniz.

Pokecord

Discord sunucunuzda arkadaşlarınızla birlikte eğlenceli oyunlar oynamak istiyorsanız bunlardan bir tanesi kesinlikle Pokecord olmalı. Pokecord, Discord’daki arkadaşlarınızla konuşurken Pokemon avlamanızı, geliştirmenizi ve savaştırmanızı sağlayan bir Discord botudur. Bu eğlenceli bot ile arkadaşlarınızla eğlenceli vakit geçirebilirsiniz. Pokecord botunu Discord sunucunuza buradan ekleyebilirsiniz.

MC-AT

Türk yapımı bir Discord botu olan MC-AT, aslında diğer yabancı kökenli Discord botlarında bulunan çok kullanışlı bir özelliği Türkçeye uyarlıyor. MC-AT botu sayesinde sunucunuzda Türkçedeki argo, küfür ve aşağılayıcı bilumum kelimeleri engelleyebiliyorsunuz. Bu kelimeler isteğinize göre ya sansürlenerek gösteriliyor ya da yazan kişiye önce uyarı gidiyor ve ardından sunucudan yasaklanıyor. MC-AT botunu Discord sunucunuza buradan ekleyebilirsiniz.

Invite Manager

Invite Manager her ne kadar kullanışsız bir bot gibi gözükse de sunucunuzda kimin kimi davet ettiğini gösterme, belli bir davette özel rol verme, kimin ne kadar üye çağırdığını gösterebilme özellikleri ile kalabalık sunucularda fazlasıyla iş gören bir bottur. Asla yanlış bilgi göstermeyen bu botu toplu sunucularda kullanmanızı tavsiye ederiz. Invite Manager botunu Discord sunucunuza buradan ekleyebilirsiniz.

Dank Memer

Dank Memer botu, Discord sunucularında arkadaşlarınızla birbirinize internetteki ‘meme’leri göndermenize, resimler üzerinde oynama yapabilmenize yarayan bir bot. Bunların yanı sıra sunucudaki insanlara seviye sistemi vermenize, çeşitli mini oyunlara ve bir ekonomi sistemine sahip. Şu anda aktif olarak 588.832 sunucuda kullanılıyor. Dank Memer botunu Discord sunucunuza buradan ekleyebilirsiniz.

Cafe

Cafe, arkadaşlarınız ve sunucunuzdaki diğer üyelerle birlikte oynayabileceğiniz canlı skor tabelası ve liderlik tabelası içeren birçok Discord tabanlı oyun barındıran bir Discord botu. Cafe Discord içerisinde tonlarca çok oyunculu oyun bulunmakta ve neredeyse her hafta yenileri eklenmeye devam ediyor. Özellikle kalabalık sunucularda insanlarla kaynaşmak için çok güzel bir bot diyebiliriz. Cafe botunu Discord sunucunuza buradan ekleyebilirsiniz.

Epic RPG

Epic RPG, Discord sunucunuzda arkadaşlarınızla ekonomi yoluyla seviye ve XP kazanıp rol yapabileceğiniz eğlenceli bir bottur. Sunucuda coin ve ganimet aramak veya savaşmak için komutlar kullanıyorsunuz. Oyuna her gün yeni zindanlar ve yaratıklar ekleniyor. Bunları da komutlar sayesinde keşfedebiliyor ve savaşabiliyorsunuz. Epic RPG botunu Discord sunucunuza buradan ekleyebilirsiniz.

Böylelikle bir rehberinin ve listesinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Oyunlar, bilim, genel teknoloji sorunlarını içeren, bu ve bunun gibi birçok faydalı içerik ve rehberden haberdar olmak için sitemizi takipte kalmayı ve düşüncelerinizi / önerilerinizi aşağıdaki yorumlar kısmında belirtmeyi lütfen unutmayın 🙂

Etiketler

İlgili Makaleler

61 Yorum

  1. Mardin merkezden ben Timur Tunç. selamun aleyküm sayfanız valla dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 27-05-2020 04:47:14

  2. Çankırı merkezden ben Ahmet Bayrak. Selam sayfan süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım 27-05-2020 15:17:56

  3. Diyarbakır merkezden ben Oğuzhan Uğur. Selam herkese sayfa vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 27-05-2020 20:07:48

  4. Kırşehir merkezden ben Nisan Duru Akça. Slm siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 27-05-2020 23:28:45

  5. Kırklareli merkezden ben Mehmet Kaya. Mrb web siten valla hayran edici, twitter da paylaştım 28-05-2020 09:49:36

  6. İzmir merkezden ben Nisan Duru Akça. Merhabalar web sitesi süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 28-05-2020 12:33:16

  7. Isparta merkezden ben Ahmet Bayrak. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha iyi, teraziye tıkladım 28-05-2020 14:03:01

  8. Denizli merkezden ben Oğuzhan Uğur. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, saolun 29-05-2020 20:32:25

  9. Kastamonu merkezden ben Timur Tunç. Mrb sayfa yeminle iyi, face de paylaştım 30-05-2020 02:32:10

  10. Rize merkezden ben Diyar Acar. Merhaba herkese web sitesi inan ki iyi, teraziye tıkladım 30-05-2020 05:25:09

  11. Elazığ merkezden ben Ayten Baş. Merhaba sayfanız inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım 30-05-2020 06:52:50

  12. Ordu merkezden ben Hakan Kara. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 30-05-2020 09:18:28

  13. Amasya merkezden ben Hakan Kara. Slm siteniz valla çok hoşuma gitti, tebrikler 30-05-2020 17:09:58

  14. Mersin merkezden ben Ahmet Bayrak. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım 31-05-2020 03:15:08

  15. Gümüşhane merkezden ben Ayten Baş. Slm sayfanız inanki çok hoşuma gitti, tebrikler 31-05-2020 07:30:57

  16. Adıyaman merkezden ben Diyar Acar. selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi mükemmel, saolun 31-05-2020 11:46:23

  17. Çorum merkezden ben Ayten Baş. Slm paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 31-05-2020 12:09:17

  18. Hatay merkezden ben Timur Tunç. Mrb web sitesi cidden güzel, sosyal medyada paylaştım 01-06-2020 03:13:53

  19. Gümüşhane merkezden ben Nisan Duru Akça. Selamın aleyküm paylaşımın valla hayran bıraktı, face de paylaştım 01-06-2020 03:36:40

  20. Bayburt merkezden ben Ahmet Bayrak. Slm bu web sitesi inanki çok iyi, teraziye tıkladım 01-06-2020 17:08:31

  21. Nevşehir merkezden ben Nisan Duru Akça. Selam herkese web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım 02-06-2020 00:25:50

  22. Yozgat merkezden ben Hakan Kara. selam arkadaşlar paylaşım inanki güzel, sosyal medyada paylaştım 02-06-2020 01:37:29

  23. Sakarya merkezden ben Diyar Acar. Merhaba herkese sayfan harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım 02-06-2020 01:39:28

  24. Antalya merkezden ben Ahmet Bayrak. selam arkadaşlar paylaşım yeminle iyi, sağolun 02-06-2020 03:40:26

  25. Kırıkkale merkezden ben Nisan Duru Akça. merhaba arkadaşlar sayfan yeminle iyi, twitter da paylaştım 02-06-2020 08:46:34

  26. Zonguldak merkezden ben Ayten Baş. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden mükemmel, sağolun 02-06-2020 11:37:30

  27. Erzincan merkezden ben Nisan Duru Akça. Selamlar web siteniz inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 02-06-2020 17:17:01

  28. İzmir merkezden ben Timur Tunç. Selam herkese web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 02-06-2020 20:22:09

  29. Kocaeli merkezden ben Melisa Akça. Selamlar siten vallaha billaha mükemmel, sağolun 02-06-2020 20:24:17

  30. Çanakkale merkezden ben Ziyafet Didar. merhaba arkadaşlar siten inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım 04-06-2020 15:36:31

  31. Adana merkezden ben Hakan Kara. Selam siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 23-06-2020 05:50:43

  32. Kayseri merkezden ben Nisan Duru Akça. Mrb sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 27-06-2020 02:46:11

  33. Gaziantep merkezden ben Diyar Acar. Merhabalar paylaşım harbiden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-07-2020 16:44:58

  34. Şanlıurfa merkezden ben Ahmet Bayrak. merhaba arkadaşlar sayfa inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 18-07-2020 15:58:07

  35. Ağrı merkezden ben Mehmet Kaya. Selamlar paylaşımın cidden hoşuma gitti, şukuladım 30-07-2020 14:39:25

  36. Artvin merkezden ben Duru Güneş. Selam web sitesi vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 03-08-2020 15:28:48

  37. Mardin merkezden ben Diyar Acar. Selamlar paylaşım harbiden hayran edici, şukuladım 06-08-2020 04:35:02

  38. Ordu merkezden ben Nisan Duru Akça. Selamlar paylaşım cidden iyi, face de paylaştım 11-08-2020 14:54:54

  39. Kahramanmaraş merkezden ben Diyar Acar. Mrb siten gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler 19-08-2020 22:07:43

  40. Mersin merkezden ben Timur Tunç. Merhabalar siteniz inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 27-08-2020 10:07:27

  41. Denizli merkezden ben Nisan Duru Akça. merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi hayran edici, teraziye tıkladım 31-08-2020 04:14:33

  42. Gaziantep merkezden ben Ayten Baş. Selam web siten harbiden hoşuma gitti, şukuladım 06-09-2020 10:43:09

  43. Diyarbakır merkezden ben Nisan Duru Akça. Selamın aleyküm paylaşım inan ki hayran bıraktı, teşekkürler 07-09-2020 00:10:45

  44. Bursa merkezden ben Mehmet Kaya. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler 08-09-2020 04:42:52

  45. Çankırı merkezden ben Nisan Duru Akça. Mrb siten valla dikkat çekici, tebrikler 08-09-2020 14:03:35

  46. Bitlis merkezden ben Ziyafet Didar. Merhaba paylaşım gerçekten hayran edici, sağolun 16-09-2020 11:46:17

  47. Şırnak merkezden ben Zeynep Tekinci. Selamın aleyküm paylaşımınız inan ki dikkat çekici, sağolun 23-09-2020 11:51:59

  48. Van merkezden ben Nisan Duru Akça. Merhaba web siten inanki çok güzel, twitter da paylaştım 26-09-2020 08:19:01

  49. Şanlıurfa merkezden ben Timur Tunç. Selamlar web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 29-09-2020 22:35:21

  50. Kahramanmaraş merkezden ben Ayten Baş. Merhabalar siten süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım 30-09-2020 03:39:19

  51. Karabük merkezden ben Melisa Akça. Selam herkese web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 01-10-2020 03:54:03

  52. Muğla merkezden ben Nisan Duru Akça. selam arkadaşlar sayfa valla çok güzel, facebookta paylaştım 01-10-2020 04:01:27

  53. Tokat merkezden ben Timur Tunç. Merhaba herkese sayfa harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 10-10-2020 08:59:43

  54. Ankara merkezden ben Ayten Baş. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha hayran edici, şukuladım 11-10-2020 07:58:43

  55. Giresun merkezden ben Hakan Kara. Merhaba paylaşımınız gerçekten çok güzel, tebrikler 12-10-2020 12:17:36

  56. Samsun merkezden ben Melisa Akça. selam arkadaşlar web sitesi inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 15-10-2020 09:13:26

  57. Burdur merkezden ben Ziyafet Didar. selamun aleyküm paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 16-10-2020 10:16:47

  58. Çorum merkezden ben Hakan Kara. Mrb sayfa harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 16-10-2020 10:27:11

  59. Ağrı merkezden ben Zeynep Tekinci. Mrb web siten harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 16-10-2020 17:33:57

  60. Manisa merkezden ben Ahmet Bayrak. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha çok güzel, şukuladım 18-10-2020 01:44:21

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı